Zawichost, 28.02.2017 r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm../

 

I. Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka

Adres do korespondencji: ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost

tel./faks  15 836 45 01

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Remont drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 605/1”.

II. Opis przedmiotu zamówienia   

  1. Specyfika głównych wymagań zmówienia została określona w przedmiarach robót, szkicach terenu oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i składa się z następujących zadań:
  • Wykonanie robót przy utwardzeniu nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego na działce nr ewid. 605/1.
  • Przedmiar robót obejmuje wykonanie:

- mechaniczne korytowanie gruntu - gr. 30 cm, i odwiezienie zbędnej ziemi,
- rozebranie kostki betonowej - trylinki i ponowne wbudowanie, jako podbudowa,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna 10 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 8 cm,
- nawierzchnia betonowa z kostki betonowej gr. 6 cm,
- krawężniki betonowe na ławie betonowej,

  • Zapewnienie odpowiednich spadków dla odprowadzenia wody deszczowej  w celu zapobiegnięcia rozmywania przylegającej skarpy,
  • Wykonanie zadania musi być  zgodne z projektem, przez osoby posiadające kwalifikacje, użyte materiały i elementy konstrukcyjne muszą być potwierdzone certyfikatem i gwarancją producenta,
  • Wszelkie ogólnobudowlane oraz wykończeniowe prace leżą po stronie Wykonawcy,
  • Zakup i dostawa wszelkich materiałów i elementów konstrukcyjnych niezbędnych do wykonania  zadania leży po stronie Wykonawcy,
  • Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z Prawem Budowlanym oraz dokumentacją techniczną,
  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Kod  CPV: 45233120 - 6     roboty w zakresie budowy dróg
    45233140 - 2roboty drogowe
    45233200 - 1roboty w zakresie różnych nawierzchni
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (zał. 2),
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
    3. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu terenu lub na lub budowie/przebudowie dróg, chodników lub parkingów - o wartości  nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto ( zał. 4 );
    4. Wykonawca przedstawi referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, w szczególności o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo wykonane;
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim,
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie (osobiście lub pocztą).

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dariusz Obarski
  2. Oferta wraz z dokumentacją i załącznikami jest ogłoszona na stronie Ośrodka: http://mow-zawichost.pl/ w zakładce BIP  http://mowzawichost.naszbip.pl/
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Ośrodka tj.: Pon. - Pt. 7.00 - 15.00 lub dokonać wizji lokalnej obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem MOW im. J. Korczaka w Zawichoście.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

  • złożyć w siedzibie Zamawiającego : Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka ,ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost  w  zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Remont drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 605/1”.

NIE OTWIERAĆ PRZED   17.03.2017 r.

w terminie do dnia  17.03.2017r.   godz.  12.00,

otwarcie ofert nastąpi 17.03.2017 r. godz. 12.15,

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  6. Załączony przedmiar robót jest materiałem poglądowym i punktem wyjściowym, do wyceny zadania należy wziąć pod uwagę projekt wykonawczy i  wiedzę techniczną w tym zakresie,
  7. Materiały budowlane, sprzęt i inne mogą być składowane na terenie Ośrodka w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
  8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
  9. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot umowy liczonej od dnia odebrania przez  Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego,
  10. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom. Oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/Wykonawcą w ramach przedmiotowego zadania.
  11. Zamówienie musi być zrealizowane do dnia 30.06.2017 r., miejscem realizacji jest  działka nr ewid 605/1 na terenie MOW im. J. Korczaka, ul. 11 Listopada 1 w Zawichoście.
  12. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się w oparciu o następujące kryteria:
  • cena 100%

Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100 % Wykonawcy, który przedstawił najtańszą ofertę. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:         

                                cena oferty najniższa
                     C =   ------------------------------------ x 100 pkt.
                                 cena badanej oferty

  1. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
  • W określonym terminie nie wpłynie żadna oferta,
  • Cena najkorzystniejszej (na podstawie oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
  • Wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

 

Załączniki:

  1. Wzór umowy
  2. Formularz cenowo - ofertowy
  3. Przedmiar i mapka poglądowa
  4. Oświadczenie, wykaz robót Wykonawcy

 

                                                                                  ZATWIERDZIŁ:
                                                                          dyr. MOW im. J. Korczaka 
                                                                                  Dariusz Obarski

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 890

Udostępniono dnia: 28.02.2017 09:53

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 22.03.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe z dnia 28.02.2017 r.
  • 22.03.2017, Administrator: Dodanie załącznika PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA z dnia 22.03.2017r.
  • 28.02.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe z dnia 28.02.2017 r.
  • 28.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika ZAPYTANIE OFERTOWE
  • 28.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika ZAŁĄCZNIKI
  • 28.02.2017, Administrator: Utworzenie dokumentu Zapytanie ofertowe z dnia 88.02.2017 r.