Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm../
I. Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka
Adres do korespondencji: ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost
tel./faks 15 836 45 01
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Instalację grawitacyjną do odprowadzania dymów i gazów pożarowych i wyznaczenie dróg ewakuacyjnych z klatek schodowych w budynku internatu”.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań:
- Wykonać w klatkach schodowych instalację grawitacyjną do odprowadzania dymów i gazów pożarowych,
- W każdej z klatek schodowych budynku głównego i dobudowanego projektuje się centralę sterowania oddymiania, centrale powinny mieć możliwość:
- ręcznego uruchamiania alarmu przyciskami alarmowymi,
- automatycznego wyzwalania alarmu za pośrednictwem czujek dymowych,
- przekazanie informacji o alarmie (sygnał przez styk NO/NC),
- przekazanie informacji o uszkodzeniu centrali (sygnał przez styk NO/NC),
- współpracy z ręcznym ostrzegaczem pożarowym,
- zdalnego kasowania alarmu i zamknięcia klap lub okien oddymiających,
- dozorowania stanu gotowości wszystkich podłączonych urządzeń systemu oddymiania i prezentacji ewentualnych uszkodzeń na panelu wewnątrz centrali,
- ręcznego otwierania klap lub okien dymowych w celu wentylacji obiektu w czasie normalnej eksploatacji bez wywoływania stanu alarmu,
- automatycznego zamknięcia klap lub okien dymowych otwartych do wentylacji, w przypadku opadów deszczu lub silnego wiatru ( po zamontowaniu centralki pogodowej z czujnikiem wiatr-deszcz),
- Klapa oddymiająca w klatce w budynku głównym o wym. 1,0 m x 1,2 m pow. 1,20 m2 z owiewkami i dyszą kierującą H = 350 mm, napowietrzanie 1,21x1,3= 1,56 m2, istniejące okno w budynku głównym 1,47x1,45=2,13 m2,
- Klapa oddymiająca w klatce w budynku dobudowanym o wym. 1,2 m x 1,2 m pow. 1,44 m2 z owiewkami i dyszą kierującą H = 350 mm, napowietrzanie 1,44x1,3=1,87 m2, istniejące okno w budynku dobudowanym 1,45x1,67=2,42 m2,
- Przygotowanie i wykończenie otworów pod klapy oddymiające oraz montaż klap leży po stronie Wykonawcy,
- Siłowniki dobrane fabrycznie do rozmiarów klapy,
- Do automatycznego otwierania okien napowietrzających przyjmuje się siłowniki np. siłownik łańcuchowy KM35 EN, ostateczne parametry należy przyjąć w trakcie realizacji robót,
- Uniwersalna optyczna czujka dymu powinna spełniać zasadnicze wymagania Dyrektyw Unii Europejskiej:
- CPRCPR/305/2011 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego z dnia 09.03.2011r.
- EMC2004/108/WE dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej,
- ATEX94/9/WE dotyczące urządzeń i systemów ochronnych, przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem,
- Certyfikat Zgodności lub deklaracji właściwości użytkowych, potwierdzających zgodność czujki z wymogami normy PN-EN 54-7:2004,
- Elementy systemu oddymiania w klatce schodowej w budynku głównym:
- klapa oddymiająca z owiewkami i dyszą kierującą wyposażona w siłowniki elektryczne o napięciu 24 V - 1 szt.
- centrala sterująca oddymianiem i odprowadzaniem ciepła - 1 szt.
- akumulator (2 Ah) - 2 szt.
- napęd łańcuchowy do okna oddymiającego - 2 szt.
- optyczna czujka dymu z gniazdem - 2 szt.
- przycisk alarmowy przeciwpożarowy - 5 szt.
- przycisk przewietrzania - 1 szt.
- przewód do siłownika + uchwyt do kabla ognioodpornego - HDGs 3x 1,5 mm2,
- kabel YnTKSY ekw 1*2*8,
- Elementy systemu oddymiania w klatce schodowej w budynku dobudowanym
- klapa oddymiająca z owiewkami i dyszą kierującą, wyposażona w siłowniki elektryczne o napięciu 24 V - 1 szt.
- centrala sterująca oddymianiem i odprowadzaniem ciepła - 1 szt.
- akumulator (2Ah) - 2 szt.
- napęd łańcuchowy do okna oddymiającego - 2 szt.
- optyczna czujka dymu z gniazdem - 2 szt.
- przycisk alarmowy przeciwpożarowy - 4 szt.
- przycisk przewietrzania - 1 szt.
- przewód do siłownika + uchwyty do kabla ognioodpornego - HDGs 3x 1,5 mm2
- kabel YnTKSY ekw 1*2*8,
- Ślusarka i stolarka drzwiowa w klatce schodowej w budynku głównym,
- w części mieszkalnej (4 piętra) należy wymienić istniejące drzwi na drzwi pełne z ościeżnicą EI 30 1,0x2,05 - 4 szt.
- w części administracyjnej (parter) należy wymienić istniejące drzwi na pełne z ościeżnicą EI 30 0,9x2,05 - 5 szt.
- drzwi w przedsionku oddzielające część administracyjną od budynku dobudowanego należy wymienić na aluminiowe przeciwpożarowe przeszklone- szkło bezpieczne P4 (w całości) EI 30 (z samozamykaczem) 1,50x2,05 - 2 szt.
- dostosowanie otworów pod ościeżnice, wykończenie, obróbka i montaż drzwi leży po stronie Wykonawcy,
- Stolarka okienna w klatce schodowej w budynku głównym,
- zastosować łańcuch napędowy do istniejącego okna, 1,47x1,45=2,13 m2, konieczna powierzchnia napowietrzania 1,21x1,30=1,56 m2,
- wymienić istniejące okna na okna aluminiowe przeciwpożarowe EI 60, w części administracyjnej (od strony wejścia do budynku dobudowanego) - 2 szt.
- Stolarka okienna w klatce schodowej w budynku dobudowanym,
- zastosować łańcuch napędowy do istniejącego okna, 1,47x1,67=2,42 m2, konieczna powierzchnia napowietrzania 1,44x1,30=1,87 m2,
- Dostosowanie otworów pod ościeżnice, wykończenie, obróbka i montaż okien leży po stronie Wykonawcy,
- Klapa wyłazowa EI 60 w klatce schodowej w budynku dobudowanym 1 szt.
- Dostosowanie otworu pod klapę wyłazową oraz obróbki wykończeniowe leżą po stronie wykonawcy,
- Montaż systemu powinien być przeprowadzony zgodnie z projektem przez osoby posiadające kwalifikacje, materiały muszą być potwierdzone certyfikatem producenta,
- Wszelkie prace dekarskie, ogólnobudowlane oraz obróbki tynkarskie i malarskie leżą po stronie Wykonawcy,
- Po wykonaniu wszystkich robót elektrycznych należy wykonać pomiary instalacji elektrycznej i protokoły sprawdzenia:
- pomiar rezystancji izolacji,
- pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
- protokół sprawdzenia instalacji oddymiania klatki schodowej,
Wszystkie badania i pomiary muszą być potwierdzone protokołem sporządzonym przez osobę uprawnioną.
- Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Prawem Budowlanym, PN-IEC 60364 oraz dokumentacją techniczną,
- Wszystkie urządzenia muszą być podłączone i uruchomione zgodnie z fabryczną instrukcją montażu i obsługi,
- Wykonawca musi posiadać certyfikaty na kable ognioodporne, stosowane w systemach odymiania klatek schodowych,
- Drzwi przeciwpożarowe muszą posiadać samozamykacze, certyfikat potwierdzający odporność ogniową (EI 30), tabliczkę znamionową,
- Przydatność klap dymowych i okien napowietrzania (lub siłowników) do stosowania powinna być potwierdzona przez CNBOP - PIB:
- Certyfikatem Zgodności z Aprobatą Techniczną
lub
- Krajowym Certyfikatem Stałości Właściwości Użytkowych na zgodność z Krajową Oceną Techniczną,
wydanymi dla zestawu wyrobów i dla którego producent wystawił krajową deklarację właściwości użytkowych oraz oznakował zestaw wyrobów znakiem budowlanym
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kod CPV: 45400000 - 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000 - 4 tynkowanie
45261000 - 4 wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne
45 442100 - 8 roboty malarskie
45316200 - 7 instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych (system sterowania oddymiania)
45311000 - 0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100 - 8 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45421100- 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów (okna EI 60,drzwi EI 30, klapa wyłazowa EI 60)
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego zał. 2,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie (osobiście lub pocztą).
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dariusz Obarski
- Oferta wraz z dokumentacją i załącznikami jest ogłoszona na stronie Ośrodka: http://mow-zawichost.pl/ w zakładce BIP http://mowzawichost.naszbip.pl/
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Ośrodka tj.: Pon. - Pt. 7.00 - 15.00 lub dokonać wizji lokalnej obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem MOW im. J. Korczaka w Zawichoście.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka ,ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Instalacja grawitacyjna do odprowadzania dymów i gazów pożarowych i wyznaczenie dróg ewakuacyjnych z klatek schodowych w budynku internatu”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 08.03.2017 r.
w terminie do dnia 08.03.2017r. godz. 13.00,
otwarcie ofert nastąpi 08.03.2017 r. godz. 13.15,
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Załączony przedmiar robót jest materiałem poglądowym i punktem wyjściowym, do wyceny zadania należy wziąć pod uwagę projekt wykonawczy i wiedzę techniczną w tym zakresie,
- Zamówienie musi być zrealizowane do dnia 30.09.2017 r., miejscem realizacji są budynki internatu MOW im. J. Korczaka, ul. 11 Listopada 1 w Zawichoście.
- Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się w oparciu o następujące kryteria:
- cena 100%
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100 % Wykonawcy, który przedstawił najtańszą ofertę. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
cena oferty najniższa
C = x 100 pkt.
cena badanej oferty
- Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
- W określonym terminie nie wpłynie żadna oferta,
- Cena najkorzystniejszej (na podstawie oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
- Wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
Załączniki:
- Wzór umowy
- Formularz cenowo - ofertowy
- Projekt wykonawczy
- Przedmiar
- Inwentaryzacja
ZATWIERDZIŁ:
dyr. MOW im. J. Korczaka
Dariusz Obarski
Załączniki:
- 08.02.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.
- 08.02.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.
- 08.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika Załączniki
- 08.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika Zapytanie
- 08.02.2017, Administrator: Utworzenie dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.