Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm../

 

I. Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka

Adres do korespondencji: ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost

tel./faks  15 836 45 01

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Instalację grawitacyjną do odprowadzania dymów i gazów pożarowych i wyznaczenie dróg ewakuacyjnych z klatek schodowych w budynku internatu”.

II. Opis przedmiotu zamówienia   

  1. Specyfika głównych wymagań:
  • Wykonać w klatkach schodowych instalację grawitacyjną do odprowadzania dymów i gazów pożarowych,
  • W każdej z klatek schodowych budynku głównego i dobudowanego projektuje się centralę sterowania oddymiania, centrale powinny mieć możliwość:
  • ręcznego uruchamiania alarmu przyciskami alarmowymi,
  • automatycznego wyzwalania alarmu za pośrednictwem czujek dymowych,
  • przekazanie informacji o alarmie (sygnał przez styk NO/NC),
  • przekazanie informacji o uszkodzeniu centrali (sygnał przez styk NO/NC),
  • współpracy z ręcznym ostrzegaczem pożarowym,
  • zdalnego kasowania alarmu i zamknięcia klap lub okien oddymiających,
  • dozorowania stanu gotowości wszystkich podłączonych urządzeń systemu oddymiania i prezentacji ewentualnych uszkodzeń na panelu wewnątrz centrali,
  • ręcznego otwierania klap lub okien dymowych w celu wentylacji obiektu w czasie normalnej eksploatacji bez wywoływania stanu alarmu,
  • automatycznego zamknięcia klap lub okien dymowych otwartych do wentylacji, w przypadku opadów deszczu lub silnego wiatru ( po zamontowaniu centralki pogodowej z czujnikiem wiatr-deszcz),
  • Klapa oddymiająca w klatce w budynku głównym o wym. 1,0 m x 1,2 m pow. 1,20 m2 z owiewkami i dyszą kierującą H = 350 mm, napowietrzanie 1,21x1,3= 1,56 m2, istniejące okno w budynku głównym 1,47x1,45=2,13 m2,
  • Klapa oddymiająca w klatce w budynku dobudowanym o wym. 1,2 m x 1,2 m pow. 1,44 m2 z owiewkami i dyszą kierującą H = 350 mm, napowietrzanie 1,44x1,3=1,87 m2, istniejące okno w budynku dobudowanym 1,45x1,67=2,42 m2,
  • Przygotowanie i wykończenie otworów pod klapy oddymiające oraz montaż klap leży po stronie Wykonawcy,
  • Siłowniki dobrane fabrycznie do rozmiarów klapy,
  • Do automatycznego otwierania okien napowietrzających przyjmuje się siłowniki np. siłownik łańcuchowy KM35 EN, ostateczne parametry należy przyjąć w trakcie realizacji robót,
  • Uniwersalna optyczna czujka dymu powinna spełniać zasadnicze wymagania Dyrektyw Unii Europejskiej:
  • CPRCPR/305/2011 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego z dnia 09.03.2011r.
  • EMC2004/108/WE dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej,
  • ATEX94/9/WE  dotyczące urządzeń i systemów ochronnych, przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem,
  • Certyfikat Zgodności lub deklaracji właściwości użytkowych, potwierdzających zgodność czujki z wymogami normy PN-EN 54-7:2004,
  • Elementy systemu oddymiania w klatce schodowej w budynku głównym:
  • klapa oddymiająca z owiewkami i dyszą kierującą wyposażona w siłowniki elektryczne o napięciu 24 V - 1 szt.
  • centrala sterująca oddymianiem i odprowadzaniem ciepła - 1 szt.
  • akumulator (2 Ah) - 2 szt.
  • napęd łańcuchowy do okna oddymiającego - 2 szt.
  • optyczna czujka dymu z gniazdem - 2 szt.
  • przycisk alarmowy przeciwpożarowy - 5 szt.
  • przycisk przewietrzania -  1 szt.
  • przewód do siłownika + uchwyt do kabla ognioodpornego - HDGs 3x 1,5 mm2,
  • kabel YnTKSY ekw 1*2*8,
  • Elementy systemu oddymiania w klatce schodowej w budynku dobudowanym
  • klapa oddymiająca z owiewkami i dyszą kierującą, wyposażona w siłowniki elektryczne o napięciu 24 V - 1 szt.
  • centrala sterująca oddymianiem i odprowadzaniem ciepła - 1 szt.
  • akumulator (2Ah) - 2 szt.
  • napęd łańcuchowy do okna oddymiającego - 2 szt.
  • optyczna czujka dymu z gniazdem - 2 szt.
  • przycisk alarmowy przeciwpożarowy - 4 szt.
  • przycisk  przewietrzania - 1 szt.
  • przewód do siłownika + uchwyty do kabla ognioodpornego - HDGs 3x 1,5 mm2
  • kabel YnTKSY ekw 1*2*8,
  • Ślusarka i stolarka drzwiowa w klatce schodowej w budynku głównym,
  • w części mieszkalnej (4 piętra) należy wymienić istniejące drzwi na drzwi pełne z ościeżnicą EI 30  1,0x2,05 - 4 szt.
  • w części administracyjnej (parter) należy wymienić istniejące drzwi na pełne z ościeżnicą EI 30 0,9x2,05  - 5 szt.
  • drzwi w przedsionku oddzielające część administracyjną od budynku dobudowanego należy wymienić na aluminiowe przeciwpożarowe przeszklone- szkło bezpieczne P4 (w całości) EI 30 (z samozamykaczem) 1,50x2,05 - 2 szt.
  • dostosowanie otworów pod ościeżnice, wykończenie, obróbka i montaż drzwi leży po stronie Wykonawcy,
  • Stolarka okienna w klatce schodowej w budynku głównym,
  • zastosować łańcuch napędowy do istniejącego okna, 1,47x1,45=2,13 m2, konieczna powierzchnia napowietrzania 1,21x1,30=1,56 m2,
  • wymienić istniejące okna na okna aluminiowe przeciwpożarowe EI 60, w części administracyjnej (od strony wejścia do budynku dobudowanego) - 2 szt.
  • Stolarka okienna w klatce schodowej w budynku dobudowanym,
  • zastosować łańcuch napędowy do istniejącego okna, 1,47x1,67=2,42 m2, konieczna powierzchnia napowietrzania 1,44x1,30=1,87 m2,
  • Dostosowanie otworów pod ościeżnice, wykończenie, obróbka i montaż okien leży po stronie Wykonawcy,
  • Klapa wyłazowa EI 60 w klatce schodowej w budynku dobudowanym 1 szt.
  • Dostosowanie otworu pod klapę wyłazową oraz obróbki wykończeniowe leżą po stronie wykonawcy,
  • Montaż systemu powinien być przeprowadzony zgodnie z projektem przez osoby posiadające kwalifikacje, materiały muszą być potwierdzone certyfikatem producenta,
  • Wszelkie prace dekarskie, ogólnobudowlane oraz obróbki tynkarskie i malarskie leżą po stronie Wykonawcy,
  • Po wykonaniu wszystkich robót elektrycznych należy wykonać pomiary instalacji elektrycznej i protokoły sprawdzenia:
  • pomiar rezystancji izolacji,
  • pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
  • protokół sprawdzenia instalacji oddymiania klatki schodowej,

Wszystkie badania i pomiary muszą być potwierdzone protokołem sporządzonym przez osobę uprawnioną.

  • Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Prawem Budowlanym, PN-IEC 60364 oraz dokumentacją techniczną,
  • Wszystkie urządzenia muszą być podłączone i uruchomione zgodnie z fabryczną instrukcją montażu i obsługi,
  • Wykonawca musi posiadać certyfikaty na kable ognioodporne, stosowane w systemach odymiania klatek schodowych,
  • Drzwi przeciwpożarowe muszą posiadać samozamykacze, certyfikat potwierdzający odporność  ogniową (EI 30), tabliczkę znamionową,
  • Przydatność klap dymowych i okien napowietrzania (lub siłowników) do stosowania powinna być potwierdzona przez CNBOP - PIB:
  • Certyfikatem Zgodności z Aprobatą Techniczną

        lub

  • Krajowym Certyfikatem Stałości Właściwości Użytkowych na zgodność z Krajową Oceną Techniczną,

wydanymi dla zestawu wyrobów i dla którego producent wystawił krajową deklarację właściwości użytkowych oraz oznakował zestaw wyrobów znakiem budowlanym

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Kod  CPV: 45400000 - 1  roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

                 45410000 - 4 tynkowanie

                 45261000 - 4 wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne

  •  

                 45 442100 - 8 roboty malarskie

45316200 - 7 instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych (system sterowania oddymiania)

                 45311000 - 0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

                 45312100 - 8  instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45421100- 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów (okna EI 60,drzwi EI 30, klapa wyłazowa EI 60)

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego zał. 2,
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie (osobiście lub pocztą).

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dariusz Obarski
  2. Oferta wraz z dokumentacją i załącznikami jest ogłoszona na stronie Ośrodka: http://mow-zawichost.pl/ w zakładce BIP  http://mowzawichost.naszbip.pl/
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Ośrodka tj.: Pon. - Pt. 7.00 - 15.00 lub dokonać wizji lokalnej obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem MOW im. J. Korczaka w Zawichoście.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

  • złożyć w siedzibie Zamawiającego : Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka ,ul. 11 Listopada 1, 27-630 Zawichost  w  zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 „Instalacja grawitacyjna do odprowadzania dymów i gazów pożarowych i wyznaczenie dróg ewakuacyjnych z klatek schodowych w budynku internatu”.

NIE OTWIERAĆ PRZED   08.03.2017 r.

w terminie do dnia  08.03.2017r.   godz.  13.00,

otwarcie ofert nastąpi 08.03.2017 r. godz. 13.15,

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  6. Załączony przedmiar robót jest materiałem poglądowym i punktem wyjściowym, do wyceny zadania należy wziąć pod uwagę projekt wykonawczy i  wiedzę techniczną w tym zakresie,
  7. Zamówienie musi być zrealizowane do dnia 30.09.2017 r., miejscem realizacji są budynki internatu MOW im. J. Korczaka, ul. 11 Listopada 1 w Zawichoście.
  8. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się w oparciu o następujące kryteria:
  • cena 100%

Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów tj. 100 % Wykonawcy, który przedstawił najtańszą ofertę. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:

          

                                cena oferty najniższa

                     C =                                               x 100 pkt.

cena badanej oferty

  1. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione jeżeli:
  • W określonym terminie nie wpłynie żadna oferta,
  • Cena najkorzystniejszej (na podstawie oceny ofert) oferty będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
  • Wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

 

Załączniki:

  1. Wzór umowy
  2. Formularz cenowo - ofertowy
  3. Projekt wykonawczy
  4. Przedmiar
  5. Inwentaryzacja

 

 

 

 

                                                                                               ZATWIERDZIŁ:

                                                                                   dyr. MOW im. J. Korczaka 

                                                                                             Dariusz Obarski

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 1022

Udostępniono dnia: 08.02.2017 14:31

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 08.02.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.
  • 08.02.2017, Administrator: Edycja dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.
  • 08.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika Załączniki
  • 08.02.2017, Administrator: Dodanie załącznika Zapytanie
  • 08.02.2017, Administrator: Utworzenie dokumentu Zapytanie ofertowe 08.02.2017r.